Marodören: aha, så det är coachens taktiska fingertoppskänsla som avgör matcherna. Jag är så urbota korkad att jag fortfarande tror att det är att bygga en grupp, i ett sammanhang med ett mål som är vägen.
Jag bor 100 mil från Ladan, sist jag var där hörde jag bara smädelser från publiken (mot Timrå). Jag blir aldrig arg, men då reste jag mig upp och bad dessa gubbar att snälla hålla käften, eller snöra på sig skridskorna och tävla om en plats i laget. Jag är uppvuxen i Medelpad men kommer aldrig förlika mig med den förlorarmentalitet som dessvärre omger min passion Timrå IK. Vi kommer aldrig vinna om vi inte kan förändra synen på denna fantastiska förening och alla som lägger så mycket tid på att skapa framgångar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.