Labban: Och där gör du mig övertygad om att du aldrig arbetat med super professionella människor i något sammanhang. Det handlar inte om Kumbaya, det handlar om att Ante måste ge gruppen chansen att driva på.
Eugen Sandberg: Kan man inte göra det samtidigt man aktivt gör förändringar som kan förbättra våra chanser att vinna då? Att ta timeout tillexempel är väl en superbra stund att få ihop gruppen och driva på. Men vad vet jag, jag är bara en vanlig supporter som sitter på två säsongsbiljetter. Lite måste man få tycka till om när man bidrar till professionellas löner :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.