+ 5
Inlägg: 2476683
Svarskommentarer
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-02-21
{297}: Jag är mest lite intresserad över nästa säsongs lagbygge. Det känns som det inte kommer allt för många värvningar in och Kapanen verkar vilja behålla spelare som Andersson etc.
Hållander i all ära men nog krävs det lite mer för att vi skall ta nästa steg och framförallt inte ha sådana djupa dalar som vi haft denna säsong. Lägstanivån har varit skrämmande låg mellanåt.
Framförallt måste vi ha en topp 6 forwardsuppsättning som levererar mer frekvent. Kapanen måste verkligen träffa rätt på de fåtal spelare som skall in till nästa säsong. Framförallt då jag kvalitén i SHL verkar höjas ytterliggare med spelare som ryktas in till flertal andra lag.
Hållander i all ära men nog krävs det lite mer för att vi skall ta nästa steg och framförallt inte ha sådana djupa dalar som vi haft denna säsong. Lägstanivån har varit skrämmande låg mellanåt.
Framförallt måste vi ha en topp 6 forwardsuppsättning som levererar mer frekvent. Kapanen måste verkligen träffa rätt på de fåtal spelare som skall in till nästa säsong. Framförallt då jag kvalitén i SHL verkar höjas ytterliggare med spelare som ryktas in till flertal andra lag.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-02-21
Play-in är bäst av 3 va ? Oskars , Mögle , Hugg-å-slå . Smörgåsbord av kanonmotstånd att välja på
Jag tycker vår situation är logisk. Play in är en bonus men vi har inget i ett slutspel att göra denna säsong. Jag tänker inte gräma mig om vi missar slutspel, jag tycker laget är för ojämnt för att ta sig dit i en jäkligt tuff konkurrenssituation i SHL. Vi tävlar för dåligt och för sällan.