OlliJanne: så är det. Det gäller att växa in i SHL kostymen. Sen kommer många spelare ta kliv, Rindell, Walli, Wärmhed är några jag tror på. Men jag tror även att våra så kallade spetsspelare kommer göra bättre ifrån sig!
Tom Topp: Det skulle vara otroligt skönt med ett slutspel för TImrå redan i år. Många vill nog se Timrå i ett slutspel, inte bara vi inbitna fans. Timrå är en outsider som spelar en rolig hockey i sina bästa stunder och har profiler. Jag ber till hockeygudarna att vi når sliutspel (helst topp 6).
I ett slutspel tror jag alla spelare skulle höja sig minst en nivå.
Bara för det så utlovar jag igen att bada i vängåvan om det blir vinst mot Skellefteå imorgon. Vi får se om det blir ett 3:e bad av 3 möjliga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.