1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 247696

Sv: DisciplinSOPAnämnden
Dream Team: Nån som läst dagens Boork i expressen, där han hyllar Gunnar Johansson samt Wikegård men trycker ner Curre Lundmar samt domarbasen bla, genom att trycka ner "experterna" så ger han väl även sig själv en känga ofrivilligt? Fast Boork har väl alltid varit känd för att ha egna korkade åsikter om allt och inget.

Förrästen så tycker jag nämnden gör sig själv till åtlöje av det de nämner i sista stycket i det man kan läsa på hockeyligan. Vad jag vet så blev Bulan inte speciellt skadad av den tacklingen om man jämför hur skadad Wallenberg blev, därmed inte sagt att Sjögrens tackling var sjysst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.