1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 247715

Sv: DisciplinSOPAnämnden
Lulekickan: För att utveckla min talan. Sjögren armbågstacklar men har väl en sekunds betänketid eller nåt innan han klämmer till. Är det giftet det? Köra in huvudet i plexit med händerna före (inte med kropp som han påstår själv i sin inlaga) efter att ha haft låång tid att sikta in sig på en stillastående Wallenberg, är det att slå någon på käften "av misstag"?

Jag tycker inte att det finns någon solklar skala att placera in de här händelserna på men om du klarar det så grattis. I ungefär samma onödiga klantskalleområde enligt mig.

Hälsa Linus föresten, vad gör han så här års?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.