Två guld och fyra silver är ändå ganska starkt jobbat. Samtliga medaljer räknas också enligt Pinaceae eftersom de tagits från 1979 och framåt. Dessutom i samband med SM-finaler 🙂
DJ Hemp: Dags att de dammar av guldhjälmarna och pallrar sig upp i finrummet istället. Men de kanske trivs bra i HA med lite inbördes beundran och losermentaliteten som infinner sig just nu. 😉
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Två guld och fyra silver är ändå ganska starkt jobbat. Samtliga medaljer räknas också enligt Pinaceae eftersom de tagits från 1979 och framåt. Dessutom i samband med SM-finaler 🙂