DJ Hemp: Dags att de dammar av guldhjälmarna och pallrar sig upp i finrummet istället. Men de kanske trivs bra i HA med lite inbördes beundran och losermentaliteten som infinner sig just nu. 😉
Ligger något i det sistnämnda. Kan tänkas vara en rätt så behaglig tillvaro att i alla fall finnas på övre tabellhalvan 😉 Men bra för matchen med Woods reducering nu. Har svårt att slita mig från den här sändningen. PP nu dessutom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer