Har svårt för matcher inför vilka de flesta räknat in 0 p redan på förhand, men likväl sitter och gnäller när vi väl torskar. Bättre då att mer eller mindre kräva 3 p som idag och sedan bli motiverat förbannad om det går åt helvete. Handlar alltså mer om forumet än min Timrå-identitet. Annars ser jag TIK som ett av de bästa lagen och vi kan slå vilka som helst, dock kanske inte över sju matcher i det här läget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.