Olli Hahl: idag är det islossning beställt. Färjestad var en plattmatch, Skellefteå var en bra prestation men frustrerande resultat, nu ska Malmö få betala.
En bra sammanfattning av veckan hittills. Känslan är att Malmö kommer att få betala. Om inte har vi all anledning att vädra vårt missnöje härinne. Tre på förhand ganska så givna poäng bör inte slarvas bort. Oavsett domarinsats eller omständigheter i övrigt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.