1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2480624

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Som vanligt…

JJ orkar inte en hel match.
Eftersom han stått en hel säsong!

Backarna spelar hockey i ultra rapid och frw spelar efter devisen: ETT PASS FÖR MYCKET, ALLTID!

Det var ingen katastrof match men det enda man kommer kunna ta med sig är att det blev fullständig katastrof!

Som ni sagt: 6 mål i röven i period som man går in i med 2-0 och klart övertag.

Det är så förnedrande att man vill spy!

Men men!

Slappna av! Mot ingenmansland!

Låt finnen stå! Det spelar ingen roll om han är sämre!
Vad har det för jävla betydelse!? Är det värt att förnedra hela laget och framför allt JJ för det!?

Nej! Han har varit så jävla bra för oss i år och nu pissar vi på honom när han är svag!

Kalla honom stark! Sure! Men alla med ögon ser hur han tappar det fullständigt i tredje.

Och laget i övrigt…

Timrå har nästan hela säsongen drabbats av samma sak…


När en match ska stängas innebär det att man åker saktare, agerar mer spänt och nervöst, tar längre tid på sig med allt och ändå inte löser mycket på ett bra sätt…


Det finns undantag.

Men iaf. Det är ett väldigt skitnödigt Timrå som spelar hockey nu, fanns det någon mental coach med i bilden i fjol inför kvalet så ring upp denne och skrik: kom!

Juel drar sig säkert lite eftersom vi klappat ihop efter jul men men jag tror inte matchandet av JJ påverkar honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.