+ 9
Inlägg: 2481481
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}:
Samtidigt vill väl alla spelare ha så mycket speltid som möjligt för sin egna utveckling. Lirar du i en 4:e lina är ju speltiden begränsad.
Samtidigt vill väl alla spelare ha så mycket speltid som möjligt för sin egna utveckling. Lirar du i en 4:e lina är ju speltiden begränsad.
Tror det va Fimpen som snackade rätt öppet om detta förra säsongen, just att rollen man har i de lägre kedjorna kan vara A och O för ens framgång.