Manderville: Gud, så skönt! Palola är vass igen. Hartmann och Walli är femstjärniga! Även Lundin och Pääjärvi förtjänar beröm i kväll, och vi har en stabil andre målvakt. Känns bättre nu, eller hur!
Woody Jokinen: Grymt härliga tre poäng men man undrar ju lite varför man inte spelar så här hela tiden, åtminstone på hemmaplan? Visst att Leksand strösslar puckar omkring sig hela matchen men det är en rejäl uppryckning i timråspelarnas inställning jämfört med senaste fem matcherna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.