Bee: Mats Wennerholm, vår tids största kontraindikator! Säger han vinst blir det förlust, säger han regn blir det solsken, säger han ägg blir det pannbiff. En slags omvänd Nostradamus som aldrig har rätt, men det med 100%s träffsäkerhet.
Snälla fortsätt såga Timrå så kan avslutningen på säsongen bli riktigt rolig!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En slags omvänd Nostradamus som aldrig har rätt, men det med 100%s träffsäkerhet.
Snälla fortsätt såga Timrå så kan avslutningen på säsongen bli riktigt rolig!