Tetrisbif: Det är väl egentligen bara Skellefteå och Växjö som haft en jämn hög nivå genom säsongen. Är väl mest det att våran bottennivå är så ruskigt låg.
Upp till 3:e plats är det ju inte många poäng egentligen. Tänk om vi lyckats vinna 2-3 matcher under våra långa förluststreaker vi haft denna säsong. Plus fadäsen mot Malmö. Då hade topp 6 kanske varit i hamn nu typ.
Så till nästa säsong måste vi lyckas komma upp på vinnarspåret snabbare och inte hamna i så långa djupa svackor som i år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer