1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2483489

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Knylan: Ja lugn nu för faan, vi får inte glömma att vi har sugit åsnepung i 10 senaste matcherna och bara för att några små undantag som Leksands och Växjö matcherna ramlar in nån gång då och då så betyder det inte att storformen infunnit sig. Jag såg om matchen i repris och fram till vårat 1-0 mål så är det ju Leksands match men sedan känns det som att grabbarna verkligen bestämt sig för att vinna.
Nån regelrätt överkörning var det dock faan inte.

Ante säger ju i dagens ST att han tycker spelet sett bra ut i de andra matcherna också men att skillnaden var att vi gjorde 4 mål. M a o så förlitar vi oss till att billiga mål ramlar in (gärna från Hartmanns hjälm) och att målvakten spikar igen.

Mot Leksand och Växjö var det nästan ingen av oss som trodde på seger medan mot Malmö trodde alla på seger. Ge faan i att tro på seger ikväll så kan det gå

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.