+ 1
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Uppskattar ditt bemötande. Blir ännu ett i retur:
1. Skadeglädjen kan vara skön ibland. Dock sällan man får uppleva den. Försöker därför att fokusera på den, enligt mig, enda sanna glädjen: Personlig framgång, lycka efter favoritlagets vinst, skön gemenskap på arbetsplatsen etc.
2. Inget av dessa har inträffat ännu. Sitter i solen och njuter av att ha en spänningens afton att se fram emot så länge. Gillar att vi redan ligger på en topp 6-plats och har chansen att försvara den ikväll.
3. Där är vi rätt olika. Nöjer mig med detta forum och eventuella länkar. Tar nog med tid från annat 😀
Skönt att känna ett engagemang kring ett lag som skapar dessa känslor. Att bara kunna stänga av allting annat för en stund. Samtidigt veta att det finns tusentals andra timråiter runtom i landet som känner likadant ♥️