1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2485798

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
DenRöda:

Det där har jag också föreslagit. Men brukar då få pisk. ”Kapaciteten är bra som den är. Vi behöver inte fler platser. Det kommer ändå inte mer folk.” Håller med dig angående långsidorna. Kortsidorna är helt okej som de ser ut i dagsläget. Särskilt den mitt emot klacksidan är riktigt hög och fin. Men fler platser på långsidorna med god överblick (en kapacitet på 7 000 totalt, som i Jönköping) tycker jag låter som en bra idé.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
DJ Hemp: Eftersom jag bor 40mil ifrån hemmamatcherna så kan jag enbart ta mig dit 3-4 gånger per säsong. Då tenderar jag att antingen sitta på långsidorna. Jag planerar före, men det är otroligt svårt att hitta en bra sittplats mitt på en långsida 2-3 veckor före. Jag har alltid tillslut tagit 4-5 platser på hörnen bredvid hemmaklacken. Just för att min dotter ska inom några år slussas in dit. Men oavsett vad så tänker jag 5-6 rader extra på varje långsida. Hellre att vi har en kapacitet på 7000 med ett snitt på 6200 än 5800 med en snitt på 4900.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.