1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2485827

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
DenRöda:

Själv bor jag ca 100 mil från Isstadion, så det blir aldrig att man vistas där numera, men tar mig ändå rätten att ha åsikter kring arenabygget. Behöver nu inte tillägga så mycket, eftersom du med ”5-6 rader extra på varje långsida” samt med dina siffror på kapacitet och snitt redan har uttryckt det jag ville ha sagt. Om vi nu ska fortsätta satsningen uppåt och dessutom med SCA som ny arenasponsor borde detta vara en självklarhet i framtiden.

Hade själv antagligen tagit en plats i klacken om man haft ett ärende till 060-området, men det är oväsentligt i sammanhanget.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
DJ Hemp: Jag har 170 mil till hemmamatcherna och för mig räcker det om det finns 2-3 platser lediga när jag dyker upp ett par gånger per år, så läge alla andra är upptagna. I år har jag hundra procent vinster under mina besök. Jag skulle verkligen bli glad som en speleman om vi kunde krossa Oskars i kväll, med en rejäl islossning för EP som sätter 3-4 baljor.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.