DJ Hemp: Så sant. Nog med saker som händer kring sitt eget lag. Jag var drygare och värre förut. Lite gnabb tycker jag det ska vara. Kontaktsport som kommer med känslor och allt annat. Hockey är en härlig hobby.
Där är vi överens. Var också drygare och värre förr. Håller mig själv på den egna fritidsgården numera. Men om någon utomstående gör entré och tjafsar lite lagom så är det bara välkommet. Visar på intresse och engagemang.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.