Erol Ateceae: Tack. Nån hemmaplansfördel är väl inte att räkna med nu heller. Så bäst är väl i s.f. att bli 9a eller 10a inför åttondelen? Sen väljer ju lag 1 och 2 motstånd i kvarten mellan lag 7 eller 8. Inte lätt detta.
Inlägg: 2487110
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
Nisse på Mon or: Nej inte väljer. Högst rankat-lägstrankatprincipen hela vägen
+ 5
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
Nisse på Mon or: kommer vi sjua eller åtta har vi hemmaplansfördel i åttondelen!
+ 7