Kulltorp: modo klarar inte av tufft spel och då måste de kompensera och spela fult istället. Är ju inte första femman de tar denna säsong. Liljevall är ju kung i SSK!
{9037}: Karlin är väl förhoppningsvis snart genomskådad. Maken till överhypad tränare, det är inte det minsta konstigt att Modo är ett lag med taskig karaktär. Han går i bräschen, minns vilken jävla crybaby han var när vi mötte Vvik och slog ut dem och mot Löven häromåret skämde han ju ut sig duktigt i finalspelet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer