1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2489715

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Karlin är väl förhoppningsvis snart genomskådad. Maken till överhypad tränare, det är inte det minsta konstigt att Modo är ett lag med taskig karaktär. Han går i bräschen, minns vilken jävla crybaby han var när vi mötte Vvik och slog ut dem och mot Löven häromåret skämde han ju ut sig duktigt i finalspelet

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: haha, om du vill snacka om överhypeade tränare kan du ju lyfta Stråhle samt åsnebrottaren med. Leksand är ju sönderlästa i shl.

Ante K är väl inte heller världens taktiker? Samtliga tränare gnäller när det drabbar ens lag negativt. Gäller även er.

Crybaby vetefan, finns något som kallas för vinnarskalle.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det är faktiskt en tveksam tävlingsattityd i Modo. Många filmare, gnällspikar och spelare med huvudet under armen. Känns som en ledarfråga.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer