Ja det är nästan så man blir tårögd.. asså alla gjorde en kanon match idag rakt igenom. att vinna i frölunda igen 12000 åskådare+ ett hundra tikare och hela medelpad framför Tv:n och vi vinner över dem i sudden! Kalle Koskinen o Raja vikka killar som bara kommer o smäller dit puckarna..det är så jävla skönt! inte för att ta ut något i förskott men ett litet mentalt övertag de har vi ju.. //Timrå Ik erica
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
//Timrå Ik
erica