Vad som än händer i fortsättningen..Timrås lag har visat vad ett riktigt sporthjärta kan åstadkomma ..När det gäller Timrå IK årgång 2002/2003 förefaller ingenting vara omöjligt..
Killarna i laget och tränarna och klubbens ledning kan oavsett fortsättningen av finalspelet vara väldigt stolta över sina prestationer.. Ni har visat vad idrott går ut på: Att kämpa och göra sitt bästa i alla lägen.. och det är väldigt skönt att se...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Killarna i laget och tränarna och klubbens ledning kan oavsett fortsättningen av finalspelet vara väldigt stolta över sina prestationer..
Ni har visat vad idrott går ut på: Att kämpa och göra sitt bästa i alla lägen.. och det är väldigt skönt att se...