OlliJanne: Perfekta resultat skulle jag säga, dom får gärna köra slut på varandra i en åttondel om det skulle vara så att vi eventuellt får möta något av lagen längre fram i slutspelet
{Puckat o Roger}: Nu bör vi inte vara med och slåss om finalplatser rimligen, inte minst med skador på Jonte o Rindell men om ni tror att det skulle gynna oss att de här lagen sliter ut sig nu gör ni nog en tankevurpa. Det kommer bara gör vägen till semi än bekvämare för Skelet och Växjö Sjöar.
Måste säga att Juel, Bernhardt och Hållander är ruggigt starka nyförvärv inför nästa säsong av Kapanen. Juel har varit landslagsmässig efter nyår, säga vad man vill om Bernhardts defensiv osv men 95p på två säsonger som back är respekt, och Hållander är på gränsen till en NHL-spelare
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.