{297}: I slutspel så är det nog inte helt ovanligt med spelare som går på en del sprutor etc. Rätt många stjärnor som inte alltid kan gå 100 utan kör på ren vinnarskalle och adrenalin. Har man kämpat hela säsongen så vill man spela till varje pris i ett slutspel.
Tilläggas att man med rätt stor sannolikhet också möter motståndare med "stjärnor" som säkert har skavanker/skador som de aldrig hade spelat med om det var vanlig serielunk.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tilläggas att man med rätt stor sannolikhet också möter motståndare med "stjärnor" som säkert har skavanker/skador som de aldrig hade spelat med om det var vanlig serielunk.