Dubbeld: Nu blir det tufft för Brynäsarna! Jag är väl en av de få som gillar det här... Blir förvisso en längre resa för oss men då får MoDo se till att kliva upp så får vi lite närmare där o så får vi lite heta derbyn mot MoDoliderna! 😁 Sen tror jag att det kan vara bra för Brynäsarna o komma ner i Allsvenskan o börja om o då göra rätt från grunden vad gäller det organisatoriska. Har ju vart en tränarcirkus en längre tid där o så målvaksstrulet denna säsong. Oavsett vad man tycker om Brynäs så skulle jag tro att en förlust idag gör det väldigt svårt att vända detta!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är väl en av de få som gillar det här...
Blir förvisso en längre resa för oss men då får MoDo se till att kliva upp så får vi lite närmare där o så får vi lite heta derbyn mot MoDoliderna! 😁
Sen tror jag att det kan vara bra för Brynäsarna o komma ner i Allsvenskan o börja om o då göra rätt från grunden vad gäller det organisatoriska.
Har ju vart en tränarcirkus en längre tid där o så målvaksstrulet denna säsong.
Oavsett vad man tycker om Brynäs så skulle jag tro att en förlust idag gör det väldigt svårt att vända detta!