1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495402

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jag tycker till skillnad från vissa andra att det ser rätt bra ut. Kontinuitet är också viktigt. Jag tror många kommer att vara bättre nästa år än nu. Tex Dahlen, EP. De har anpassat sig i ett år nu till SHL. Blir spännande med Hållander och Wedin om han får vara skadefri. Backsidan skulle dock en till behövas in samt en 3:e center. Tyvärr tror jag inte att OJ håller där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Du kan räkna med att alla spelare över 30 inte blir bättre för varje säsong, de över 33 blir oftast snabbt sämre. Hur många comebacker orkar Wedin med t.ex?

Men vi kommer ha ett bättre lag än Brynäs i alla fall! Sen tror jag nog att Kapanen kan komma med någon överraskning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer