Zäta75: Du kan räkna med att alla spelare över 30 inte blir bättre för varje säsong, de över 33 blir oftast snabbt sämre. Hur många comebacker orkar Wedin med t.ex?
Men vi kommer ha ett bättre lag än Brynäs i alla fall! Sen tror jag nog att Kapanen kan komma med någon överraskning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men vi kommer ha ett bättre lag än Brynäs i alla fall! Sen tror jag nog att Kapanen kan komma med någon överraskning.