+ 1
Inlägg: 2495777
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Såhär hade jag formerat laget:
Jonathan Dahlén - Robin Hanzl - Filip Hållander
Anton Wedin - Emil Pettersson - Sebastian Hartmann
Panu Mieho - Anton Lander - Erik Walli Walterholm
Magnus Pääjärvi - Erik Andersson - Dennis Värmhed
Jeremy Boyce/Oliver Johansson
Jonathan Dahlén - Robin Hanzl - Filip Hållander
Anton Wedin - Emil Pettersson - Sebastian Hartmann
Panu Mieho - Anton Lander - Erik Walli Walterholm
Magnus Pääjärvi - Erik Andersson - Dennis Värmhed
Jeremy Boyce/Oliver Johansson
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Puckat: OJ:s naturliga position är väl center? Har för mig han sagt sagt att han föredrar den positionen själv med.
Sen tror jag inte Walli kommer stanna om han skall harva på i en 4:e kedja återigen som sagt. Han vill ha större roll om hans skall stanna är ju senaste infon. 🙂
Sen tror jag inte Walli kommer stanna om han skall harva på i en 4:e kedja återigen som sagt. Han vill ha större roll om hans skall stanna är ju senaste infon. 🙂
J.Dahlén - A.Lander - S.Hartmann
P.Mieho - E.Pettersson - A.Wedin
O.Johansson - R.Hanzl - F.Hållander
M.Pääjärvi - E.Andersson - E.Walli-Walterholm
D.Värmhed
J.Boyce
En jäkla bredd!