1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2495779

Sv: Apropå nånting...
Puckat: OJ:s naturliga position är väl center? Har för mig han sagt sagt att han föredrar den positionen själv med.

Sen tror jag inte Walli kommer stanna om han skall harva på i en 4:e kedja återigen som sagt. Han vill ha större roll om hans skall stanna är ju senaste infon. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Harva och Harva. Finns många spelare som nöjer sig med att spela lägre ner i kedjorna i topplag. Såna behövs. Vilken SHL klubb förutom Timrå och möjligtvis Oskarshamn kan ge honom en större roll?
Vill han så gärna ha en stor roll där han kan få mer offensivt utrymme kan han välja ett lag i HA.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: OJ, Mieho, Hanzl, Lander, Andersson och Pettersson är alla ursprungliga centrar. OJ gjorde det bra som center med Hutchings i Löven t ex. Vi har mycket centeralternativ denna säsong som nästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.