+ 1
Inlägg: 2495830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Hade önskat gå på den matchen, men den börjar tyvärr för sent för en som ska upp fyra på morgonen. Får nöja mig med två perioder via tv:n. Hoppas att det blir som du skriver 🥳🥂🎉
Hade önskat gå på den matchen, men den börjar tyvärr för sent för en som ska upp fyra på morgonen. Får nöja mig med två perioder via tv:n. Hoppas att det blir som du skriver 🥳🥂🎉
+ 1

Bli dä 2-0 tä Sylvegård å rabbarna ikväll?
Åkgesttorsda..å dä rinn lätt 🥳🎉