Tonymontana: vi har ju några riktigt dåliga matchningar. Örebro spelar tufft, våra tilltänkta målskyttar (Dahlén EP) klarar inte av fysiskt spel. Våra fysiska spelare gör inte mål (hartmann, walli Hanzl). Tycker dock hartmann gör en riktigt bra match. Walli, var han ens ombytt? Sen Palola, ska vara målskytt och gör inte ett skit förutom att bli utvisad två gånger om, båda gångerna i offensiv zon.
+ 3