Zäta75: man körde ju Dahlén - Lander - EP i tredje och det gav noll och inget.
Inlägg: 2498419
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2023
{297}: Den där kedjan borde ju inte ens få finnas som förslag på Antes taktiktavla längre.
Ner med EP och upp med Hartmann istället.
Ner med EP och upp med Hartmann istället.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: Såg det. Men vi satt ju mest i utvisningsbåset
Med Rindell vågar jag säga att våra chanser varit större
Med Rindell vågar jag säga att våra chanser varit större
+ 2