DenRöda: Hahah nu har du löst för mycket i tidningen, inte otur om man är inne på 3 mål samt knappt ha ett skott på mål, alla andra kedjor skapade mer än dem!
{10217}: syftade på att det är otur för våran del. Tur för Örebro. Det är svårt att matcha kedjor mot varandra när det går såhär fort. Första kedjan ska ju definitivt inte teka i egen zon helst. Framförallt inte när Örebro har ett sådant momentum. Det gäller att vara lite på tå för vilka kedjor som är inne vid vissa sekvenser. Man kan liksom inte bara rulla på som i en vanlig grundserie.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer