1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2498761

Sv: Slutspel 2023
alltså hur spelas kvartarna egentligen? Jag tycker mig ha läst att våran 2a match också ska gå på bortaplan men nu ser jag att Rögle spelar match 2 på hemmaplan. Har vi hemmaplan eller bortaplan imorgon?

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
OlliJanne: Varannan hemma-borta. Laget med högst ranking i tabellen inleder varje matchserie på hemmaplan. Detta kan alltså förändras beroende på vilka lag som slår ut vilka under resans gång. Det skulle i teorin kunna bli så, även om det är långsökt, att Timrå IK som femteplacerat lag är kvar som högst rankat lag efter kvartsfinalen.

Sv: Slutspel 2023
OlliJanne: Varannan hemma varannan borta sen fortsätter det så serien ut.
Så:
Hemma, Borta, Hemma, Borta… osv

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer