bar mofftak: Ja andra bullar idag!💪👍👊 Bra första o Lander är härföraren! Alvarez jobbar på riktigt bra tycker liksom många andra 👍 Men gärna att Pettersson kommer igång. Och tycker Erixon har det lite tungt. Fortsätt så här nu! 💪 Och bra tryck här i ladan!
Att Pääjärvi med 2 min kvar vänder tillbaka ner vid en brytning i mittzon och tar en fjärde kampvända i offensivt hörn känns talande. Bättre glöd idag!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer