Peter Jansson: Nä, men kan alla sluta klanka på laget och spelare så vore jag glad. Laget har gjort en kanonsäsong och vi ska vara stolta oavsett hur detta slutar. Jag tar med mig publikens insats och Hardegårds respektfulla målfirande. Litar på att Mr K har en plan på att lyfta detta en nivå till nästa år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Laget har gjort en kanonsäsong och vi ska vara stolta oavsett hur detta slutar.
Jag tar med mig publikens insats och Hardegårds respektfulla målfirande.
Litar på att Mr K har en plan på att lyfta detta en nivå till nästa år.