0-3 mot Örebro på de tre sista dä håll int rabbuslingar!!! 0-3..1-4…3-4… Dags att bryt mönstre!! In mä Karalathio för fan!!! Hann vann sist… Hann stå.. Nä rabbuslingar.. Dä ä låååååångt ifrån över… Faaan bäst av 7!!! Vi studs tebaks på tisda å torsda utjämna vi i Sydkraft! Ge för helvete int upp nu!! Vi ä Timrå IK i vi ger aldrig aldrig upp!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
0-3..1-4…3-4…
Dags att bryt mönstre!!
In mä Karalathio för fan!!!
Hann vann sist…
Hann stå..
Nä rabbuslingar..
Dä ä låååååångt ifrån över…
Faaan bäst av 7!!!
Vi studs tebaks på tisda å torsda utjämna vi i Sydkraft!
Ge för helvete int upp nu!!
Vi ä Timrå IK i vi ger aldrig aldrig upp!