Simmalugnt: Handlar inte om att han förlorade matchen åt oss. Det handlar om att han inte vann matchen. Hade Enroth stått i våran bur den här matchen är jag tämligen övertygad om att vi vunnit. JJ har lidit av att inte fått någon konkurrens i målet och när väl andramålisen fått stå och gjort en bra insats så har han ändå vetat om att ”Det är bara en match i båset” Han måste steppa upp nu och vara den keeper han kan vara.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer