Rallarn: Absolut så har han det. kör man vidare på denna backuppsättning i stort så är jag ytterst tveksam om man klarar av att toppa detta resultat nästa säsong.. de som nått 30 blir ju inte heller bättre och kvickare med åldern .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
kör man vidare på denna backuppsättning i stort så är jag ytterst tveksam om man klarar av att toppa detta resultat nästa säsong.. de som nått 30 blir ju inte heller bättre och kvickare med åldern .