Skulle Johannes Kinnvall kunna vara något? Back och rightare med Timråanknytning?
Inlägg: 2501642
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2023
pingvin: Jag vet att jag skojat friskt om att han är ett dåligt omen för att han har åkt ur med 3 olika lag(ja jag räknar med att Brynäs åker ur).
Men han höll ju sig kvar 1 säsong med HV och gjorde ju 40 pinnar som back iinnan han åkte över pölen till Amerikat!
Jag tycker han har bra offensiva uppsidor men är väl en LaLeggia i defensiven. Kanske till rätt pris, lite sådär diplomatiskt..
Men han höll ju sig kvar 1 säsong med HV och gjorde ju 40 pinnar som back iinnan han åkte över pölen till Amerikat!
Jag tycker han har bra offensiva uppsidor men är väl en LaLeggia i defensiven. Kanske till rätt pris, lite sådär diplomatiskt..
Sv: Slutspel 2023
pingvin: Han har väl inte rosat isen direkt i kvalet mot Malmö. Jag tycker vi ska sluta leta spelare med timråanknytning, det är inte så många Wayne gretzkys vi har ute på export direkt.
+ 7
