Sluta och grina för att vi inte får Lodda och/eller Walli. Ingen av dessa platsar hos oss i topp 6 nästa säsong med en hel Wedda och en pånyttfödd och taggad EP, samt en förhoppningsvis axelopererad JD.
Meduza: Haha vilket jävla skitsnack börjar likna en sekt vissa får ej röras hur än jävla klapp kass de är nä vi kör 5 år till med Andersson Boyes Lundin Alvarez och några till
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ingen av dessa platsar hos oss i topp 6 nästa säsong med en hel Wedda och en pånyttfödd och taggad EP, samt en förhoppningsvis axelopererad JD.