1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2507086

Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Vadå det är väl inget fel med "strukturen".. Nåja typ alla tränare har väl sina floskler men vi stör oss lite extra en kväll som denna.
Däremot står jag fast vid att vi bör bredda vår ledarstab, jag förstår varför media ändå lite dömde ut den som mest orutinerad. Molinder kan få annan roll, sen kan vi ta in nån modern intressant tränare in i staben istället.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Framförallt vill jag ha in lite pondus och vinnarmentalitet i ledarstaben. Helst någon som har hand om anfalls och forwards då jag inte tycker fått till en riktig "struktur" där.
Det intressanta är ju att Oskarshamn faktiskt har det så. Filander är mer övergripande och har övriga tränare som har hand om Backar och forwards..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer