Sputnik: Framförallt vill jag ha in lite pondus och vinnarmentalitet i ledarstaben. Helst någon som har hand om anfalls och forwards då jag inte tycker fått till en riktig "struktur" där. Det intressanta är ju att Oskarshamn faktiskt har det så. Filander är mer övergripande och har övriga tränare som har hand om Backar och forwards..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det intressanta är ju att Oskarshamn faktiskt har det så. Filander är mer övergripande och har övriga tränare som har hand om Backar och forwards..