*OBS* om ni hissar eller dissar spelar ingen roll, jag kommer inte ta illa upp * OBS*
Går inte en dag utan att jag scrollar förbi ett inlägg på Instagram eller liknande plattform där man ser en arena i fullständig extas till tonerna av Perikles - var ska vi sova inatt "Sarà perché ti amo" givetvis är det bakgrundsljud men de fick mig ändå att tänka.
Skulle de vara gångbart även för västra stå? till och med sittplats klarar av att sjunga med i la la la la la la la la la la la..... om västra stå levererar ramsan.
Vi på ståplats, Vi sjunger hela matchen. och våra tallar, har slagit rot i marken Och när det blåser, Står vi stark tillsammans Röd vit & blåååå För vi är Timrå IK
Ja eller nått liknande :) ramsor är inte min starka sida. Men när jag föreställda mig det i huvudet så var det riktigt fett. melodin inleder men en klapp vänlig slinga som hela arenan kan vara med på. Sen skriker ståplats lungorna ur sig (hela hallen är att föredra men vi vet hur de är) sen kan hela arenan ansluta till kaoset i la la la la la... eller om man föredrar ti ti ti ti ti tiiiimrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Går inte en dag utan att jag scrollar förbi ett inlägg på Instagram eller liknande plattform där man ser en arena i fullständig extas till tonerna av Perikles - var ska vi sova inatt "Sarà perché ti amo" givetvis är det bakgrundsljud men de fick mig ändå att tänka.
Skulle de vara gångbart även för västra stå?
till och med sittplats klarar av att sjunga med i la la la la la la la la la la la..... om västra stå levererar ramsan.
Vi på ståplats,
Vi sjunger hela matchen.
och våra tallar,
har slagit rot i marken
Och när det blåser,
Står vi stark tillsammans
Röd vit & blåååå
För vi är Timrå IK
Ja eller nått liknande :) ramsor är inte min starka sida. Men när jag föreställda mig det i huvudet så var det riktigt fett.
melodin inleder men en klapp vänlig slinga som hela arenan kan vara med på. Sen skriker ståplats lungorna ur sig (hela hallen är att föredra men vi vet hur de är) sen kan hela arenan ansluta till kaoset i la la la la la... eller om man föredrar ti ti ti ti ti tiiiimrå.