{9908}: vadå "om det inte skulle gå vägen imorgon"??? En enda jävla hemmamatch måste vi väl för satan mäkta med att vinna. Släpp på strypkopplet nu och bara tok kör!
OlliJanne: Nu skrev jag ju inte ”det kommer inte gå vägen imorgon”, utan eftersom de enda två alternativen är att det antingen går vägen, eller så gör det inte det. Så kände jag att ett ”om” var hysteriskt passande 😅
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer