DenRöda: Ingen aning om root cause men oavsett det så spelar/presterar han inte på topp just nu och därför ter det sig inte allt för konstigt med de låga minutrarna. Panu tycker jag också gått ner sig lite mot slutet, men vi får vara glada för de som steppat upp. De sista matcherna tycker jag faktiskt att utskällde EP sett bättre ut än på länge!
DenRöda: i s f har han nog haft en känning typ hela slutspelet. Han har i a f varit otroligt blek. Lite märkligt eftersom jag tyckte han kunde spela rätt hårt i grundserien.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer