Erol Ateceae: Ja Frölunda har ju haft en rätt diger skadelista de också på bärande spelare under säsongen. Strongt gjort av både FBK och Frölunda att landa topp 6.
Hoppas verkligen vi lyckas gå vidare. Som det ser ut nu så känns faktiskt en Semi som en rätt öppen historia(så länge vi slipper Skellefteå)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas verkligen vi lyckas gå vidare. Som det ser ut nu så känns faktiskt en Semi som en rätt öppen historia(så länge vi slipper Skellefteå)